Úlohy 3. ročník, 1. kolo

1. kolo

Termín spuštění
19. 9. 2016 12:00
Termín odevzdání
30. 11. 2016 23:59
Zveřejnění výsledků
15. 1. 2017 22:36
Zadání
vzpoura-toastovacu.pdf
Výsledková listina
zobrazit

Seznam úloh

Toasty 1. úloha

Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
toasty.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout

Prodlužky 2. úloha

Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
prodluzky.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -

Zdroj 3. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
zdroj.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout

Mosty 4. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
mosty.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout
Tato úloha je teoretického rázu, tvým úkolem zde není napsat program v klasickém slova smyslu. Namísto toho se po tobě chce vytvořit obrázek (diagram) programu pro kuličkový počítač dle specifikace. K obrázku také prilož popis základní myšlenky, na které je program založen. Tato úloha je seriálová, což znamená, že se s kuličkovým počítačem budeš setkávat po celý letošní ročník FIKSu. V každém z následujících kol využiješ znalosti z kol předcházejících.
Typ úkolu
Zamysli se!
Počet bodů
10
Zadání
kp1.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -