Úlohy 2. ročník, 4. kolo

4. kolo

Termín spuštění
3. 2. 2016 23:59
Termín odevzdání
13. 3. 2016 23:59
Zveřejnění výsledků
17. 4. 2016 02:00
Zadání
cenok.pdf
Výsledková listina
zobrazit

Seznam úloh

Tato úloha je úlohou prvního kola a má nastavený bodový malus 90%. Maximální počet, který můžete nyní získat je 1 bod.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan0.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
Tato úloha je úlohou druhého kola a má nastavený bodový malus 80%. Maximální počet, který můžete nyní získat je 2 body.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan1.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
Tato úloha je úlohou třetího kola a má nastavený bodový malus 50%. Maximální počet, který můžete nyní získat je 5 bodů.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan2.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexanx.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -

Poklad 4. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
poklad.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
2
Zadání
filtre.pdf
Tato úloha navazuje na její lehčí variantu, kterou doporučujeme vyřešit jako první.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
3
Zadání
filtre.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
- stáhnout
Tato úloha navazuje na její lehčí variantu, kterou doporučujeme vyřešit jako první.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
5
Zadání
filtre.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
- stáhnout

Reportér 8. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
reporter.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout

!Skif 9. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
skif.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout